ارور 40 60 80 ایران رادیاتور | 0 تا 100 با ده‌ها ویدئو آموزشی


شرح ارور 40 60 80 ایران رادیاتور
شرح ارور 40 60 80 ایران رادیاتور (برای مشاهده تصویر بزرگتر کلیک کنید)

افتخار ما رضایت 100 درصدی مشتریان ماست 

البته اگه کمی دست به آچار باشید ما به شما کمک خواهیم کرد تا خودتون این عیب را برطرف کنید. معمولا در 50 درصد مواقع با کمک اطلاعات این مقاله مشتری قادر به رفع عیب پکيج می‌شود. 

دلایل بروز ارور 40 60 80 ایران رادیاتور
دلایل اصلی ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

فهرست مطالب

دلایل اصلی ارور 40 60 80 ایران رادیاتور :

  • معیوب بودن پرشر سوئیچ هوا
  • خرابی برد کنترل (سوختن رله فن) یا نیمسوز شدن
  • کثیف بودن شیپوری فن و یا شیلنگ پرشر
  • از جا در آمدن فلنچ دودکش
  • گرفتگي مسیر دودکش 

برای شروع پس از اینکه درب پکیج را باز کردید اقدام به باز کردن درب محفظه احتراق نیز کنید، اگر اولین بار است که قصد باز کردن کاور پکیج را دارید از مقاله چرا و چگونه باید درب پکیج را باز کرد استفاده کنید. 

قبل از هر اقدامی ابتدا با قرار دادن یک چهارپایه کنار دستگاه دودکش را از پکیج جدا کنید و سپس از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شوید، سپس دقت کنید اگر روی دستگاه و قسمتی که دودکش قرار می‌گیرد یعنی خروجی فن فلنچ دودکش قرار داشت آن را بوسیله یک پیچ گوشتی بیرون بکشید. 

نکته : پیشنهاد میکنم بعد از هر مرحله یکبار ریست کنید تا از نتیجه کار خود با خبر شوید. اگر نمی‌دانید پکیج چطور ریست می‌شود به مقاله آموزش ریست کردن انواع پکیج دیواری مراجعه کنید

فلنچ دودکش دلیل ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

فلنچ دودکش دلیل ارور 40 60 80 ایران رادیاتور
فلنچ دودکش دلیل ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

فلنچ دودکش یک حلقه فلزی می‌باشد که در قسمت خروجی فن قرار گرفته است، کاربرد اصلی فلنچ دودکش در دودکش هایی با مسیر طولانی و در مواردی که دودکش از روی پکیج به صورت عمودی و مستقیم فاصله زیادی را طی می‌کند و هیچ زانویی ندارد چون پرتاب باد با شتاب بیشتری صورت می گیرد به منظور بهبود عملکرد پرشر سوئیچ هوا قرار گرفته است. 

فلنچ دودکش و ارور 40 60 80 ایران رادیاتور
فلنچ دودکش و ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

سپس اقدام به کشیدن یکی از فیش های برق پرشر سوئیچ هوا نمایید اگر بعد از بیرون آوردن فیش پرشر فن شروع به کار کرد احتمالا پرشر هوا خراب شده و باید تعویض بشه.