تعمیر پکیج تهرانسر

تعمیر پکیج تهرانسر

دوستان عزیزم امروز میخوام در رابطه با یکی از شعب پکیجکار که ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج تهرانسر می‌باشد را خدمتتون معرفی کنم. اگر شما هم از دستگاه پکیج دیواری استفاده میکنید و احیانا ساکن محدوده تهرانسر و حومه هستید پیشنهاد میکنم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات بوتان در تهرانسر

تعمیر پکیج تهرانسر

لازم به ذکر است که تعمیر پکیج تهرانسر توسط تعمیرکارانی با تجربه صورت می‌گیرد و این مرکز نمایندگی مجاز انواع برند پکیج دیواری را در محدوده تهرانسر به عهده دارد.

اگر شما جزو مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری هستید و در حال حاضر دستگاه شما دچار مشکل شده است پیشنهاد میکنم قبل از درخواست تعمیرکار به ما یه مرکز دیگری کمی وقت صرف کنید و مقالات منتشر شده در این سایت را مطالعه کنید، تجربه ثابت کرده چیزی حدود 60 درصد از مشکلات پکیج که مشتری به تعمیرکار میسپارد بسیار ساده می‌باشد و معمولا خود مشتری با کمی آموزش قادر به رفع آنها خواهد بود.

برای شروع پیشنهاد می کنم در صورت خاموش شدن پکیج چه کنیم؟ را مطالعه کنید

در نهایت اگر بعد از مطالعه چند مقاله از سایت پکیجکار قادر به رفع عیب نشدید با مرکز تعمیر پکیج تهرانسر تماس حاصل کنید.

گول سایت هایی که تحت عنوان تعمیر پکیج در تهرانسر فعالیت می‌کنند را نخورید

اکثر قریب به اتفاق تعمیرکارانی که اقدام به تبلیغ در فضای مجازی و اینترنت کرده اند تحت عنوان تعمیر پکیج تهرانسر اصلا ساکن غرب تهران نیستند و خودتون تصور کنید تعمیرکاری که قرار باشه از اون سر شهر بیاد تهرانسر مطمئنا به خاطر کارهای ساده نمیاد و حتی اگر کار کوچکی باشه طوری جلوه میده که مثلا کار زیادی هست (البته این طبیعی هست منم اگر برای رسیدن به یک کار نصف روز تو راه باشم براحتی از کنار اون کار نمیگذرم)

جالبه بدونید این افراد علاوه بر اینکه ساکن تهرانسر نیستند چون آدرس مشخصی ندارند (اگر آدرس هم تو سایت داشته باشند سوری هست) پس اگر مشکلی با تعمیرکار پیدا کنید اصلا جایی را ندارید بخواهید پیگیری کنید. ولی خوشبختانه آدرس ما در انتهای همین مطلب قرار دارد و چون ساکن محدوده تهرانسر هستیم، حتی اگر جواب تلفن هم ندهیم در عرض دو دقیقه درب مغازه ما هستید.

پیشنهاد ما اینه حتی میتونید با مراجعه به درب مغازه آدرس خودتونو رو برای تعمیر پکیج به ما بدید.

خلاصه خیلی مواظب این تعمیرکاران باشید، جالبه که سایتی که تبلیغ تعمیر پکیج تهرانسر کرده را وقتی با عنوان تعمیر پکیج تهرانپارس سرچ میکنیم بازم همون سایت بالا میاد. این بزرگترین عیب سایت های اینترنتی هست و تنها چاره آن هوشیاری مشتریان هست.

اکثر تعمیرکارانی که در اینترنت تبلیغ تعمیر پکیج تهرانسر کرده اند اصلا ساکن شرق تهران هستند.

محدوده سرویس دهی نمایندگی تعمیر پکیج تهرانسر

این مرکز که واقع در تهرانسر بلوار بهشتی. پلاک 62 می‌باشد به کلیه مشترکین ساکن تهرانسر و حومه سرویس دهی دارد.

و همچنین ساکنین محدوده :

شهرک دریا. شهرک استقلال. پروژه مسکن ویژه. پروژه هاشمی نژاد. پشت شهرداری. بلوار اصلی تهرانسر. شهرک پاسداران. شهرک فرهنگیان. شهرک آزادی. خلیج. فاز 1 تا 5. تهرانسر شرقی و غربی. و…

تعمیر پکیج در تهرانسر توسط نمایندگی مجاز

لازم به ذکر است که تعمیر و سرویس پکیج دیواری در محدوده تهرانسر و حومه توسط افراد کاملا با تجربه و زیر نظر شرکت صورت می گیرد. بهتره بدونید اکثر افرادی که در فضای مجازی تحت عنوان تعمیرکار در تهرانسر تبلیغات کرده اند هیچ کدام ساکن حتی نزدیک تهرانسر نيستند و همین دلیل اصلی این است که باید در ثبت سفارش در اینگونه سایت ها تجدید نظر کنید.

آدرس نمایندگی تعمیر پکیج در تهرانسر

شعبه سرویس پکیج تهرانسر در بلوار بهشتی فاز یک تهران سر. پلاک 62 می‌باشد. این شعبه دارای سابقه 20 ساله خدمات فنی در تهرانسر می‌باشد و برای ساکنین قدیمی تهرانسر کاملا شناخته شده است.

دوستان عزیز با توجه به بالا بودن قیمت قطعات پکیج حتما در انتخاب تعمیرکار بیشترین دقت را داشته باشید زیرا یک تعمیرکار تازه کار یا ناشی قادر است تعمیراتی که شاید با یک سرویس جزئی قابل حل باشد را به یک معضل بزرگ برای شما تبدیل کند.

نکته مهم در خصوص پیدا کردن تعمیرکار :

ما هیچ اجباری نداریم شما از ما تعمیرکار بگیرید ولی وقتی مشتریانی را می‌بینیم که با بعضی از این سایت ها تماس گرفته اند و متاسفانه سرویس کار خطای بدی مرتکب شده و وقتی قصد پیگیری دارند تازه متوجه می‌شوند نه آدرس صحیحی از اون مرکز وجود دارد و حتی جوابشان هم نمی‌دهند و حتی در مواردی با پررویی اعلام می‌کنند برو شکایت کن. واقعا دردم میگیره.

صرف داشتن یک شماره تلفن ثابت و یا یک آدرس سوری در سایت به افراد اطمينان نکنید.

برای همین هم ازتون عاجزانه تقاضا دارم از هر جا خواستید تعمیرکار بگیرید قبلش یه تحقیق از معتبر بودن مرکز مورد نظر داشته باشید و اصلا ببینید آدرس دقیق در سایت ارائه دادند یا خیر و برای اطمینان تماس بگیرید و اعلام کنید الان تو آدرسی که در سایت گذاشتید هستید و نمیتونید مرکز اونها را پیدا کنید. سپس عکس العمل اوپراتور را ببینید.

لازمه متذکر شوم شما در صورت نداشتن آدرس دقیق و صحیح از تعمیرکار اگر خدایی نکرده کارتون به جای قانونی برسد کارتون بسیار بسیار سخت می‌شود.

برای تعمیر پکیج تهرانسر با شماره تلفن زیر به صورت 24 ساعته تماس بگیرید

44570530

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان تهرانسر

تعمیر پکیج بوتان تهرانسر

یکی از مهمترین دغدغه‌های ساکنین مناطق اطراف تهران نبود نمایندگی مجاز و تعمیرکار ماهر پکیج می‌باشد، این مجموعه با افتتاح نمایندگی تعمیر پکیج بوتان تهرانسر کمک بزرگی جهت هموار ساختن این مشکل برای مصرف کنندگان پکیج بوتان در محدوده غرب تهران کرده است.

در صورت تمایل میتونید به صفحه تعمیر پکیج تهرانسر مراجعه کنید

مشاهده کلیه مقالات مقالات آموزشی سایت پکیج کار منتشر شده توسط سایت پکیجکار

در ادامه تجربه آقای اسدی یکی از مشتریان این مجموعه را برای شما بازگو میکنیم.

نمایندگی تعمیر پکیج در تهرانسر

یکی از روزهای سرد زمستان بود که پکیج خانه به مشکل افتاد. دقیقا یادم هست، در تعطیلات بهمن ماه همه مراکز تعمیرگاهی تعطیل بودند.همان روزها بود که یاد صحبت یکی از دوستانم افتادم که گفته بود نمایندگی تهرانسر برای تمامی مدل های پکیج خدمات 24 ساعته ارایه می دهد. بی معطلی تلفن را برداشتم و با نمایندگی تماس گرفتم ،در نتیجه تعمیر کار در کمتر از نیم ساعت به خانه ما آمد. او که مردی میانسال با موهایی جوگندمی بود بدون معطلی به سراغ تعمیر پکیج خانه رفت و خیلی سریع با چند سوال کوتاه و تست دستگاه به مشکل پکیج پی برد. تعمیرکار به قدری حرفه ای و کاربلد بود که حتی زمان دقیق خاموش شدن پکیج خانه ما را نیز حدس زد. وقتی هم که می خواست هزینه را بگیرید چیزی بالاتر از قیمت مصوب اتحادیه به ما نگفت و بی جهت هزینه های اضافی بر روی دستمان نگذاشت. آخرین باری که از تعمیرکار دیگری خواسته بودم مشکل پکیج خانه ما را بر طرف کند، بعد از دو روز کلنجار رفتن، بدون تعمیر اساسی چند عیب دیگر هم بر روی دستگاه گذاشت. تجربه تلخی که این بار تکرار نشد.

این تجربه یکی از مشترکین نمایندگی بوتان تهرانسر میباشد که به صورت مکتوب برای ما ارسال شده است. 

اولین تماس با نمایندگی تعمیر پکیج در تهرانسر

نمایندگی تهرانسر از زمانی که شما تماس می گیرید تا زمانی که از بابت عملکرد پکیج اعلام رضایت می کنید، خودش را مسئول کار شما می داند. به همین دلیل شماره تماس به صورت 24 ساعته در خدمت پاسخگویی به شما است.ضمنا بسیاری از مشتریان نمایندگی پکیج بوتان تهرانسر با همان تماس اول مشکلشان بر طرف می شود. چراکه افرادی که پاسخ تلفنی می دهند، همگی کارشناس و متخصص تعمیر پکیج دیواری هستند. اما اگر مشکل شما با تماس اول هم حل نشود، مطمئن باشید که در کمتر از نیم ساعت تعمیرکار مجرب به محل مورد درخواست شما می آید و با تجربه و دانش مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل می کند.

تعمیرات انواع مدل های پکیج در نمایندگی بوتان تهرانسر

در نمایندگی تهرانسر تمامی مدل های پکیج بوتان تعمیر می شوند. از قدیمی ترین مدل های بوتان بگیرید تا به مدل های دیجیتالی و حرفه ای این سیستم ها برسید،این ها تماما در حیطه تخصص ما است. ازمهم ترین انواع مدل های پکیج بوتان که زیر نظر تعمیرکاران ما بررسی و رفع مشکل می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:تعمیر پکیج بوتان مدل کالداتعمیر پکیج بوتان مدل روماتعمیر پکیج بوتان مدل پرلاتعمیر پکیج بوتان مدل پروماتعمیر پکیج بوتان مدل بنسره پروتعمیر پکیج بوتان مدل وروناتعمیر پکیج بوتان مدل بیتاتعمیر پکیج بوتان مدل پارمااما مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان چیست؟مشکلات رایج در تمامی پکیج ها مشترک هستند، مهم نحوه تشخیص مشکل و علائمی است که در هر مدل ظاهر می شود. به طور مثال در مدل های قدیمی تر پکیج ،رنگ های شعله زرد و آبی هر یک نشانه گازرسانی متفاوت به دستگاه بودند، که این موضوع امروزه با کدهای عیب یابی مشخص می شود. معمولا کدهای خطای 70 و 80 بیانگر این مشکل در پکیج ها هستند که باید تحت نظر متخصص تعمیر پکیج مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد.

رنگ زرد شعله پکیج

پکیجی که رنگ شعله آن به زردی گرویده است، گاز رسانی خوبی ندارد. اگر مشکل از گاز رسانی به منزل شما باشد، راه حل آن مروبط به اداره گاز می شود ولی اگر مشکل پکیج شما مربوط به شیرهای ورودی گاز است، نیازی نیست که نگران نشوید، چراکه تعمیرکاری که به محل مورد نظر شما مراجعه می کند با کلیه امکانات تعویض شیرآلات ورودی پکیج می آید.

پیش از تماس با نمایندگی بوتان تهرانسر به چه نکاتی توجه کنم؟

پکیج تنهای سیستمی است که سه ورودی آب، برق و گاز را با هم دارد. لذا اختلال در هر یک از ورودی ها می تواند به بروز مشکل دامن بزند. بنابراین از اتصال برق، آب و گاز ساختمان اطمینان حاصل کنید و اگر مطمئن شدید که یکی از ورودی ها در پکیج به خوبی تامین نمی شود، برای تعمیر آن بخش به تعمیرکار مراجعه نمایید.

مشکلات رایج پکیج دیواری از نظر متخصصین نمایندگی تهرانسر چیست؟

مشکلات رایج دلایل گرم نشدن و یا سرد بودن آب مصرفی پکیج و روش های برطرف نمودن این مشکل از نظر نمایندگی به مشکلات مروبط به رسوب گیری پکیج، خرابی برد، بروز عیب در NTC، گرفتگی دودکش و… طبقه بندی می شوند.توجه نمایید که اگر کد خطا به درستی تشخیص داده شود نصف راه حل معلوم شده است. فراموش نکنید که این راه حل ها زمانی معلوم می شوند که به مشخصات انواع مدل های پکیج آگاهی داشته باشیم.

بر طرف شدن کدام یک از مشکلات پکیج دیواری زمان بر است؟

متاسفانه خرابی برد مهم ترین و بدترین خرابی در پکیج های دیواری است. چراکه برد الکتریکی حکم مرکز فرمان دهی دستگاه را دارد و خرابی آن کلیه قطعات سیستم را دچار ایراد خواهد کرد. معمولا کد خطای 20 بیانگر این مشکل می باشد و ممکن است که با عملکرد بد در سایر خروجی ها خودش را نشان دهد. اما خوشبختانه متخصصین نمایندگی بوتان تهرانسر بر تعمیر بسیاری از این بردها مسلط می باشند و با بکارگیری قطعات اصل و ارجینال خیلی از مشکلات مربوط به پکیج دیواری را بر طرف خواهند نمود. اما گاهی خرابی به اندازه ای است که خرید یک قطعه برد جدید به صرفه تر خواهد بود. در این موراد نیز ما خود را موظف به ارایه بهترین و با کیفیت ترین اجناس می دانیم. اجناسی که کلیه آن ها ضمانت های لازم را دارند و نگرانی های بعدی مشتریان را کم خواهند کرد. فراموش نکنید که ضمانت 6 ماهه خدمات تعمیرات پکیج بوتان از مهم ترین مشخصه های کار ما است.

رسوب گیری، رایج ترین مشکل پکیج های دیواری

به خاطر املاح آب و سنگین رسوب این املاح در داخل لوله های پکیج، رسوب گیری یکی از رایج ترین راه حل های بر طرف نمودن مشکلات پکیج دیواری است. برای این کار ما از بهترین و مناسب ترین اسیدها استفاده می کنیم و کار را تا به انتها تمیز و بدون مشکل تحویل مشتری می دهیم. یادتان باشد که اگر این خدمات توسط افراد ناشی صورت گیرد، رسوب از جایی به جای دیگر منتقل می شوند و در نهایت شما با سرد و گرم شدن متناوب آب پکیج مواجه خواهید بود.
به طور کلی خدمات تخصصی را باید از افراد متخصص بخواهیم. ضمنا ما در این نمایندگی تمام سعی خود را کرده ایم که با خدمات متفاوت از سایرین متمایز شویم.

از مهم ترین خدمات تعمیر پکیج در تهرانسر، موارد زیر است:

• عدم دریافت هزینه ایاب و ذهاب
• ضمانت 6 ماهه خدمات و تعمیرات پکیج بوتان
• تضمین ده روزه بازگشت کامل وجه در صورت نارضایتی از تعمیرات صورت گرفته
• تعرفه تعمیرات پکیج زیر نظر اتحادیه
• استفاده از قطعات اورجینال و اصلی به قیمت کارخانه
• حضور سریع تعمیرکار حداکثر پس از نیم ساعت از اولین تماس مشتری
بنابراین با خیال آسوده از خدمات ما استفاده کنید و پکیج دیواری منزل خود را به ما بسپارید.

محدوده سرویس دهی نمایندگی تعمیرات پکیج در تهرانسر :

بلوار اصلی تهرانسر . تهرانسر شرقی . تهرانسر غربی . فاز 1 تا 5 . کلیه شهرک های اطراف تهرانسر مثل شهرک دریا . استقلال . پاسداران . کاظمیه . آزادی . نصر .  انصار .  فرهنگیان . پیکان شهر . آزاد شهر و کلیه مناطق حومه تهرانسر
تلفن : 44570530
همراه : 09123046539

 

تعمیر پکیج در غرب تهران

نمایندگی ایران رادیاتور در تهرانسر

 

بله، کلیه تعمیرکاران ما دارای سابقه بیش از ده سال در زمینه تعمیرات پکیج می‌باشند و همگی از فیلتر های اخلاقی و فنی تخصصی شدیدی گذرانده شده اند

بله، کلیه خدماتی که در این مرکز صورت می گیرد دارای ضمانت 6 ماهه کتبی می‌باشد

بله، این مجموعه دارای نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان در محدوده تهرانسر میباشد.

برای یادگیری تعمیرات پکیج به این لینک مراجعه کنید

نمایندگی ایران رادیاتور در پونک  –  تعمیر پکیج گلدیران مدل پرستیژ  – تعمیر پکیج بوتان مدل بنسره   –  تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff   –  تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا   –  تعمیر پکیج  –  نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در غرب تهران   –  عیب یابی پکيج ایران رادیاتور   –  تعمیر پکیج در غرب تهران  –  تعمیر پکیج بوتان   –  تعمیرکار پکیج در تهران   –  سرویس پکیج ایساتیس در تهران   –  نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران   –  تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا  –  هزینه تعمیر برد پکیج  –  تعمیر پکیج پونک  –  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهرانسر   –  تعمیر پمپ پکيج   –  سرویس پکیج دیواری  –  تعمیر پکیج شهرک غرب  –  تعمیر پکیج زمینی  –  نمایندگی پکیج ایساتیس غرب تهران   – نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران .  تعمیر پکیج تاچی در تهران   –  تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران

نکات مهم در صورت خاموش شدن پکیج دیواری :

نکات مهم هنگام خاموش شدن پکیج در تهرانسر

  • اولین اقدام چک کردن فشار بار پکیج است که زیر یک بار نباشد 

چک کردن فشار بار در تعمیر پکیج در تهرانسر

مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری همواره باید با مشاهده گیج دقت کنند که مقدارِ بارِ پکيج کمتر از یک بار نشود 

در صورت کم شدن فشارِ بار برد الکترونیک عملکرد دستگاه را موقتاً متوقف می‌کند تا زمانی که بارِ پکيج را به حد استاندارد 1/5 بار برسانید 

روش تنظیم فشار بار پکیج دیواری :

در انواع پکیج دیواری ایرانی و خارجی برای تنظیم فشار بار و یا به عبارتی هواگیری پکیج یک شیرِ مخصوص در قسمتِ زیر دستگاه تعبیه کرده‌اند که برای مشاهده این شیر باید خم شوید و زیر پکیج را ببینید، این شیر که در برخی پکیج ها دارای ولومِ گردِ پلاستیکی به رنگ مشکی و در برخی دستگاه‌ها به رنگ آبی می‌باشد با چرخاندن ولوم پلاستیکی آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت باعث بالا آمدن فشار بار می‌شود. 

نکته : دقت کنید بعد از رسیدن عقربه گیج به حد ایده آل 1/5 بار سریعا اقدام به بستن شیر هواگیری نمایید و حتما قبل از بستن شیر هواگیری محل را ترک نکنید. 

  • مطمئن شوید شیر گاز ورودی وصل است

از باز بودن کلیه شیرهای زیر پکیج (دسته شیر باید در امتداد شیر باشد) و همچنین شیر گاز ورودی ساختمان اطمينان حاصل نمایید 

  • آیا دوشاخه برق پکیج متصل است؟ 

اگر هیچ چراغی روی پکیج روشن نیست احتمالا دوشاخه برق به پریز متصل نیست و یا محافظ برق سوخته است، برای اطمینان با فازمتر مسیر برق را تا دستگاه بررسی کنید 

  • در نهایت اگر پکیج روشن نمی‌شود به طور قطع کد خطا ظاهر شده است 

چک کردن کد خطا در تعمیر پکیج در تهرانسر

در انواع پکیج دیواری جدید در صورت بوجود آمدن مشکل و خاموش شدن پکیج، یک کد خطا به ما اعلام می‌شود که شما با بررسی این کد خطا ایراد بوجود آمده را به راحتی پیدا خواهید کرد، فقط کافیه به لیست کدهای خطای آن پکیج دسترسی داشته باشید. 

برای مشاهده فایل پی دی اف لیست کدهای خطای انواع پکیج دیواری روی لینک فوق کلیک کنید 

کد خطای پکیج چیست؟ 

در انواع پکیج دیواری زمانی که ایرادی در قسمتی از دستگاه بوجود می‌آید برد الکترونیک با نشان دادن علائمی ما را در عيب یابی سریع کمک می‌کند، این علائم را کد خطا می‌نامند. 

انواع کدهای خطای پکیج :

  1. کد خطا در پکیج های آنالوگ
  2. کد خطا در پکیج های دیجیتال
کد خطا در پکیج های آنالوگ به چه صورت است؟ 

در پکیج های دیواری آنالوگ یعنی دستگاه‌هایی که بدون نمایشگر می‌باشند کد خطا بوسیله چشمک زدن یک و یا چند چراغ به رنگ های مختلف نمایش داده می شود 

کد خطا در پکیج های دیجیتال به چه صورت است؟ 

در پکیج های دیجیتال کد خطا با ظاهر شدن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر مشخص می‌شود 

دلایل از کار افتادن پکیج در تعمیر پکیج تهرانسر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *