تعمیر پکیج زمینی


تعمیر پکیج زمینی یکی دیگر از خدمات تخصصی مجموعه پکیجکار می‌باشد که تکنسین های با تجربه این شرکت صورت می گیرد. تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور و تعمیر پکیج زمینی ایرفو و تعمیر پکیج زمینی اخگر و همچنین تعمیر پکیج زمینی شوفاژ کار و یا تعمیر پکیج زمینی ونوس توسط تعمیرکاران با تجربه پکیجکار در کوتاهترین زمان انجام می‌شود. جهت تعمیر انواع پکیج زمینی با ما تماس بگیرید.

در صورتی که به دنبال مرکزی جهت تعمیر پکیج اخگر هستید به این لینک مراجعه کنید

پکیج حرارتی شوفاژ زمینی

پکیج زمینی نیز مانند سایر پکیج های حرارتی دیگر موتورخانه ای کوچک است که جهت تامین آب گرم و گرمایش رادیاتورها مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این تفاوت که طراحی و ساخت آن برای نصب در کف آشپزخانه با زمین انجام گرفته.به طوری که علاوه بر طرح ظاهری متفاوت، چون مانند پکیج های دیواری وزن آن برای مقاومت دیوار محدودیت ندارد.برای افزایش ظرفیت این مدل از دستگاه ها از قطعات سنگین تر و بزرگتری استفاده شده است تا برای زیربناهای بیشتر و تامین گرمایش زیادتر مورد استفاده قرار گیرد.
پکیج زمینی بهترین گزینه برای ساختمان های مناطق شمال کشور(که دارای آب سخت می باشند) است.اینک برای درک بهتر از دو نمونه پکیج زمینی و شرکت متفاوت جهت شریح قطعات و مزایای آنها استفاده می شود.این دستگاه کوچک و بی صدا قابلیت تامین آ بگرم جهت دو سرویس بهداشتی(حمام) را داراست و جهت گرمایش 250پره رادیاتور مناسب است.
مشخصات فنی پکیج حرارتی زمینی
جایگزین موتورخانه با همکاری شرکت &FER Unical ایتالیا پکیج های دیواری تحت لیسانسSARI gas ایتالیا پکیج های زمینی تحت لیسانس Ferroli ایتالیا مشخصات فنی پکیج زمینی مدل 3) S-P25 پاتل کنترل دیجیتال 8 که دارای 2 عدد پمپ سیرکولاتور مستقل جهت گرمایش آب گرم مصرفی و رادیاتور می باشد.پمپ دو عدد DBA ایتالیا شیر برقی Sit ایتالیا برتر Polidoro ایتالیا برد و پانل کنترل دیجیتال SARI gas ایتالیا منبع انبساط Zilmet/Elbi ایتالیا مانومتر Cewal ایتالیا ابر ونت Pintossi+C ایتالیا شیر اطمینان Pintossi+C ایتالیا منبع آب گرم مصرفی 60 ایتری S3 ایتالیا ایران سنسور دمای شوفاژ- سنسور دمای آب مصرفی ترموستات حد- ترموستات دود- ترموستات پمپ Fairchild آمریکا فریم- هود- کلیه اتصالات- کلکتور گاز S3 ایتالیا+ ایران نازل های گاز POLIDOROایتالیا حداکثر زیر بنای مفید 200 m راندمان 92% ارتفاع 106 عرض 50 عمق 58

تعمیر پکیج زمینی

در واقع تعمیر پکیج زمینی نیازمند دارا بودن تجربه در این رابطه می‌باشد. یکی از جمله تعمیرات پکیج زمینی رسوب زدایی و جرمگیری کوئل مسی آبگرم پکیج زمینی می‌باشد، رسوب گرفتن مسیر کوئل مسی آبگرم که معمولا در پکیج های زمینی شرکت اخگر و همچنین سایر پکیج هایی که دارای منبع شوفاژ و کوئل می‌باشند مشاهده می‌شود معمولا پس از چند سال از استفاده پکیج بوجود می‌آید و نشانه این مشکل هم کم شدن فشار آبگرم می‌باشد. البته باید خاطر نشان کرد مصرف کنندگان این محصول باید توجه کنند که حتما می‌بایست قبل از اینکه فشار آبگرم کاملا قطع شود و مسیر کاملا گرفته شود نسبت به اسید شویی پکیج زمینی اقدام نمایند وگرنه درصد موفقیت رسوب گیری در این نوع پکیج به شدت کم می‌شود. زیرا زمانی که آب با فشار آب شهر توانایی خروج از مجرای کوئل مسی را نداشته باشد چه امید است که اسید با فشار پمپ اسید شویی که تقریبا نصف فشار آب شهر می‌باشد توانایی خارج شدن داشته باشد.

پس با تفسیر فوق اهمیت تجربه در اسید شویی پکیج زمینی را درک کردید.

شرکت پکیجکار با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیر پکیج زمینی آماده ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج زمینی می‌باشد.

 

تعمیر پکیج زمینی شوفاژ کار :

پکیج های زمینی چدنی شوفاژکاری جهت تامین گرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان های مسکونی- اداری و تجاری و گرمایش از کف( با تنظیم درجه حرارت پایین) از 70 الی 300 متر مربع مطابق با تکنولوژی روز جهان و مناسب با شرایط زندگی ایرانی در 4 مدل از ظرفیت kcal/H 20000-45000 طراحی شده اند.این پکیج ها در زمستان گرمایش ساختمان و آب گرم مصرفی و در تابستان با بستن شیرگرمایش ساختمان فقط آب گرم مصرفی را تامین می کند.
جنس دیگ پکیج:
از چدن مخصوص آتش خوار می باشد.این مواد در مقدار شعله- رطوبت و آب- اسیدهای شستشوی ادواری و اکسید اسیون مقاوم بوده و عمرآن دائمی است و خوردگی و پوسیدگی در این مواد وجود ندارد.ضخامت بدنه دیگ حدود 5 میلیمتر بوده و سطوح حرارتی خارجی دیگ پوشیده از فین های حرارتی بمنظور ایجاد ماکزیمم سطح حرارتی و جذب حرارت و استحکام پره می باشد.

عملکرد دیگ پکیج زمینی شوفاژ کار :

پکیج زمینی شوفاژ کار هم با توجه به ساختار داخلی که دارد جهت تعمیرات و سرویس سالیانه حتما باید توسط افراد متخصص و نمایندگی مجاز صورت گیرد

سطوح داخلی پره در تماس با آب بمنظور ایجاد حداکثر راندمان حرارتی مفید بوده و نسبت به سطح صاف سایر بویلرهای مسی و فولادی 100%سطح جذب حرارت آن بیشتر است همچنین فرم خاص و نحوه قرارگرفتن فین های حرارتی در سطوح خارجی دیگ در تماس با شعله و گازهای داغ حاصل از احتراق محفظه آتشخانه با حرکت های مواج از گذرهای فین ها و گردش دور فین های حرارتی با سطوح حرارتی در تماس بوده و 95% انرژی حرارتی خود را با دیگ تبادل می نماید و احتراق بصورت کامل و حداقل آلودگی زیست محیطی و صرفه جویی سوخت و اخذ بالاتر از 95% انرژی حرارتی از گاز انجام می گردد.

محل نصب پکیج زمینی شوفاژ کار :

کلیه پکیج های زمینی و دیواری و آبگرمکن های گازسوز که دارای یک لوله خروج گازهای حاصل از احتراق(دودکش) به خارج می باشند براساس استانداردهای اتحادیه اروپا نصب آنها در فضای مسدود زندگی توصیه نمی شودو بهتر است در موتور خانه یا محلی که تهویه می شود نصب گردد.

دیگ های پکیج چدنی شوفاژکار:

Kcal/H 20000-45000
تکنولوژی جدید برای بالاترین راندمان و حداقل آلودگی:
بویلر نصب شده در پکیج های شوفاژکار بدون صدا و بصورت پره از جنس چدن آتشخوار آلیاژی ضدخوردگی و زنگ و مقاطع عبور آب وسیع بمنظور جلوگیری از مسدود شدن زودرس کانالها از سختی آب با بزرگترین سایز موجود در ایران با بوشهای ورود و خروج آب 2 اینچ با سطوح مفرس بمنظور ازدیاد سطح حرارتی نسبت به سطوح صاف و در قسمت خارجی پوشیده از حدود 700 عدد فین گرد با ارتفاع 25/1 سانتیمتر و در قسمت زیر با شیب و راهنماهای چدنی جهت هدایت و کانالیزه نمودن شعله به مجموعه فین های حرارتی می باشد.
عملکرد آن هدایت شعله به مجموعه فین های حرارتی می باشد به این ترتیب است که شعله گاز مشعل اتمسفریک با هدایت از راهنماها به داخل فین های متقابل به سمت بالا با حرکت های موجی گردش و تاخیر در طول 30 سانتیمتر مسیر عبور کلیه انرژی حرارتی را به پره ها که داخل آنها آب مدار اولیه جریان دارد هدایت می شود.درمدار داخل پره های دیگ صفحه هایی جهت مارپیچی واقعی آب در سطوح مفرس پیش بینی شده که بهترین تبادل حرارتی را انجام و آب ورودی از بوشهای پایین با اخذ 95% انرژی حرارتی سوخت می گردد به طوری که درجه حرارت گازهای خروجی در دودکش پکیج های لحظه ای با بویلرهای مسی و فولادی حدود 350 درجه سانتیگراد می باشد در این سیستم برابر درجه حرارت آب داخل بویلر و به حدود 100 درجه سانتیگراد می رسد.

سیستم آب گرم مصرفی در پکیج چدنی شوفاژ کار :

سیستم آب گرم مصرفی از یک مبدل صفحه ای استیل برای آبهای سبک و یا مبدل مخزن دار 20لیتری با 14 فوت مربع کویل مسی برای مناطق با آبهای سخت کاملا قابل باز شدن و تمیزکاری و امکان شستشو پیش بینی شده است.حداکثر دبی آب گرم مصرفی در 30= T 2/19 لیتر در دقیقه می باشد و این دبی در زمانی که مصرف شوفاژ ضرورت نداشته باشد مانند تابستان 45 لیتر در دقیقه می باشد.ارتفاع پکیج با مدل صفحه ای استیل 900 میلیمتر و با مبدل مخزن کویل دار 1190 میلیمتر می باشد.

فضای مورد نیاز نصب پکیج شوفاژ کار :

حداقل فضای مورد نیاز جهت پکیج P4 به ابعاد 550× 650 میلیمتر و ارتفاع 85 یا 110 سانتیمتر و پکیج P5 به ابعاد 600×650 میلیمتر و ارتفاع 85 یا 110 سانتیمتر با توجه به نوع مبدل،صفحه کوئل دار مسی بوده و قطر دودکش 150 میلی متر می باشد.

صدا:

سیستم فاقد صدا در حالت کار بوده و با توجه به درجه حرارت گازهای خروجی حدود 100 درجه سانتیگراد دارای حداقل مصرف گاز و راندمان بالای 95% است.

روپوش:

کلیه سیستم با پوشش پشم شیشه و با روکش فولادی با رنگ پودری الکترواستاتیک چرمی برنگ سفید و در کارتن با مشع حباب بسته بندی و تحویل می گردد.

دلایل گرم نشدن و یا سرد بودن آب مصرفی پکیج و روش های برطرف نمودن این مشکل زمینی شوفاژ کار :

کلیه قطعات نصب شده در پکیج الکتریکی یا مکانیکی بوده و سیستم ساده براحتی بوسیله نصابان معمولی تاسیسات در هر نقطه از ایران قابلیت نصب،بهره برداری،نگه داری و تعمیرات را دارد و از بکاربردن قطعات مدارات و بردهای الکتریکی که نگهداری و تعمیرات آنها تخصصی و قطعات آنها وارداتی است پرهیز شده است.

مشخصات فنی پکیج چدنی شوفاژ کار:

دیگ چدنی از نوع آتشخوار با عمر طولانی مقاوم در مقابل زنگ زدگی و خوردگی.
مشعل گازی اتمسفریک استیل
مبدل حرارتی 20 لیتری با 14 فوت مربع کویل مسی یا مبدل صفحه ای استیل
تانک انبساط بسته با امکان استفاده از منبع انبساط باز
پمپ سیرکولاسیون 3 حالته اروپایی GPM25
شیرفلکه 7- شیرفلکه پرکن 8- دریچه اتومات تخلیه هوا
9- سوپاپ های اطمینان 10-لوله ورودی گاز2/1 11-لوله آب گرم مصرفی2/1
12-لوله آب سردورودی 2/1 13-لوله آب رفت شوفاژ 14-لوله آب برگشت شوفاژ1
15-شیرترموستاتیک کنترل گاز-پایلرت- جرقه زن اتوماتیک- سیستم حفاظت شعله (الکترود یون)
16- سنسور ترموستات 17-سنسور ترمومتر- مانومتر
18- دودکش 19-شیر تخلیه
20- دستگاه الکترونیکی ضدرسوب آب (با سفارش)
21- تابلو کنترل- کلیدهای سیگنال دار و ترموستات قابل تنظیم روی آن
22-روپوش فولادی با رنگ پودری الکترواستاتیک و ایزولاسیون پشم شیشه
پکیج های چدنی شوفاژ کار
مناسب ویلاهای ساحلی- ساختمان ها و آپارتمان های کوچک و متوسط
«مشخصات فنی پکیج های چدنی مدل سوپز 300 آذرخش»
مناسب کارکرد با مشعل گازوئیلی-گازی فن دارو اتمسفریک
(ظرفیت 33800 الی 83200 کیلوکالری در ساعت)
پکیج های چدنی سوژر 300 آذرخش شوفاژکار :

طراحی پکیج :

پکیج های سوپر 300 آذرخش با تکنیک برتر و دیگ چدنی آن تحت قوانین UNLو زCELاتحادیه اروپا از نوعی افقی با سه پاس مجزای حرکت دود و آتش در 6 مدل 4 الی 9 پره از ظرفیت 33800 الی 83200 کیلوکالری در ساعت ساخته شده اند ورودی هر مدل از لحاظ ظرفیت انرژی و سازگاری،انواع مشعلهای فندار گازی و گازوئیلی یا اتمسفریک گازی می توان نصب نمود.

مورد مصرف و امکانات پکیج زمینی شوفاژ کار :

پکیج های سوپر 300 آذرخش شوفاژکار جهت گرمایش مرکزی و آبگرم مصرفی ساختمان های کوچک و متوسط و ویلاهای ساحلی و ییلاقی شهری و صحرائی طراحی و ساخته شده اند با نصب دو با چند عدد از این پکیج ها بطور موازی به ظرفیت های بیشتر برای ساختمان های بزرگتر می رسیم که با توجه با احتیاج مصرف بار حرارتی یکی یکی داخل و خارج مدار گرمایش می شوند.
ظرفیت مخزن گالوانیزه مونتاژشده در داخل پکیج 160لیتر با 18 فوت کویل مسی و پمپ 4/1=1 با دبی GPM35 جهت سیرکولاسیون و کویل مخزن آبگرم مصرفی می باشد و شامل تابلو –ترمومتر- مانومتر- ترموستات- سیستم های کنترل- لوله کشی ها و ارتباطات داخلی است.

جنس پکیج زمینی شوفاژ کار :

دیگ آن از چدن مخصوص آتشخوار مقاوم در مقابل حرارت- استهلاک و زنگ زدگی و خوردگی در مقابل مواد شیمیایی،شعله، اسیدهای ناشی از گوگرد سوخت و آب بوده و بدلیل جنس یکسان بدنه خوردگی ترموکویل( دو فلزی) در این دیگها وجود ندارد.ماتریال این دیگها در مقابل کار در نقاط مرطوب هرگز پوسته نمی کند و اکسید نمی شود و لایه گرافیت آنرا محافظت می نماید و عمر آن دائمی نسل بعد از نسل می باشد و دارای ده سال ضمانت است.

مقاومت بدنه فشار و درجه حرارت کار:

ضخامت بدنه دیگ پکیچ حدود 6میلیمتر و کلیه قسمت های آتشخوار با فین های برجسته جهت فشار کار 5 اتمسفر و درجه حرارت 100 درجه سانتیگراد و افزایش سطوح جذب حرارت تقویت شده است فشار هیدرولیک دیگ 10 اتمسفر و تست مخزن آن 35 اتمسفر می باشد.

نوع سوخت پکیج:

این پکیج با سوخت گاز و گازوئیل و با نصب مشعلهای فن دار یا اتمسفریک به راحتی کار می کند.

حمل و نقل:

پکیج به صورت مونتاژ شده و یا نیمه مونتاژ و باز با درخواست مشتری جهت راحتی حمل و نقل و نصب در هر نوع موتورخانه ای تحویل می گردد.
راندمان حرارتی 96%:
سطوح دیگ پکیج در داخل در تماس با آب و دراطلاق احتراق در تماس با شعله —-و دارای فین های حرارتی و تماس با شعله — و دارای فین های تبادل حرارتی و —جهت توربولان وحرکت موجی شعله و آب و احتراق کامل در نظر گرفته شده،همچنین طول و قطر کوره احتراق و کانالها عبور شعله و گازهای داغ با شکل هندسی شعله هماهنگ شده و این امر راندمان جذب حرارت دیگ پکیج را در مقایسه با دیگهای پکیج غیر چدنی که سطوح صاف دارند افزایش می دهد.شعله به صورت موازی و کوتاه و درجه حرارت آب برگشتی حدود 54 درجه سانتیگراد با توجه به تضرس چدن وسطوح فین دارو نصب صفحات چدنی گردش دهنده دود در کانالهای عبور کندانسه شده و حرارت نهان تبخیر خود را به دیگ می دهد و شرایط ایده آل راندمان جذب حرارت از سوخت به پیش از 96% و تحویل آن به ساختمان فراهم می گردد.

سرویس پکیج زمینی شوفاژ کار :

دیگ چدنی پکیج دارای درب جلو و عقب بازشو با پیچ و مهره می باشد که به راحتی این دربها باز و داخل دیگ و کانالها با برس سیمی کاملا قابل تمیز کاری و سرویس می باشد. البته لازم به ذکر است که سرویس پکیج فقط باید توسط نمایندگی مجاز و افراد متخصص صورت بگیرد.

جهت سرویس پکیج زمینی شوفاژ کار با ما تماس بگیرید :

88314410 _ 88195425 _ 44570530 _ 22171477 

دریچه بازدید:

این پکیج دارای فلانچ چدنی نصب مشعل فن دار اتمسفریک و دریچه بازدید شعله می باشد (که روی درب می چرخد) درب جلو در دو قسمت بالا و پایین دو لایه با ایزولاسیون عایق حرارتی است.درب عقب چدنی مجهز به ایزولاسیون الیاف سرامیک با نقطه ذوب بالای 1250 درجه سانتیگراد می باشد که از اتلاف حرارت جلوگیری می نماید.

تعمیر پکیج زمینی اخگر :

پکیج شوفاژ زمینی اخگر همانطور که قبلا گفتم حتماً باید توسط نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر شود وگرنه با توجه به کوئل مسی این نوع پکیج در مواقع رسوب زدایی با کمترین ناشی گری از سوی تعمیرکار منجر به از کار افتادن کل پکیج خواهد شد، زیرا هزینه تعویض کوئل این پکیج اصلا به صرفه نیست.

راهنمای نصب،نقشه ابعادی و موقعیت دودکش(مدل اخگر)
نکات قابل توجه قبل از نصب پکیج شوفاژ زمینی:
محل استقرار دستگاه پکیج شوفاژ زمینی با توجه به نقشه ابعادی و موقعیت دودکش طرح ریزی گردد(نقشه الف)
قبل از ورود گاز به پکیج شوفاژزمینی یک عدد شیر مصرف گاز( شیر توپی 90درجه) نصب گردد.
دودکش مستقل و مجهز به کلاهک H باشد.
دودکش تمیز باشد کوران طبیعی هوا داخل آن وجود داشته باشد.
لوله های افقی دودکش کوتاه باشد و از به کاربردن پیچ و خم اضافی خودداری شود.
در داخل محیط نصب، جریان آرام هوا وجود داشته باشد تا تغییر آرام هوای محیط،امکان پذیر گردد.
از نصب پکیج شوفاژزمینی در حمام و رختکن خودداری شود.
اندازه و موقعیت لوله های آب سرد و گرم، رفت و برگشت شوفاژ ورودی گاز مطابق نقشه (ب) باشد.
راهنمای نصب لوله ها
داخل لوله های سرد وگرم، رفت و برگشت شوفاژ و لوله و گاز، عاری از وجود مواد و اشیا خارجی بوده و درون گرفتگی وجود نداشته باشد.
محل اتصال لوله های آب سرد وگرم رفت و برگشت شود لوله ورودی گاز مطابق با نقشه (ب) به شبکه لوله ساختمان متصل گردد.
یک عدد فیلتر گاز 3 اینچ بلافاصله بعد از شیر مصرف گاز نصب گردد.
تذکر: تمامی این لوله ها باید به یک عدد شیر قطع و وصل مجهز باشد.
1 – مشخصات فنی شوفاژ زمینی مخزن دار ایران رادیاتور گازی و گازوئیلی
ردیف
مشخصات فنی
D35
G35

1
ظرفیت گرمایشی
3500KCAL/H
35000kcal/h

2
راندمان حرارتی
90%
90%

3
حداکثر فشار آب گرم شوفاژ
3 BAR
3 bar

4
حداکثر فشار آب سرد ورودی
6 BAR
6bar

5
حداکثر دمای آب گرم شوفاژ
90o c
90c

6
حداکثر جریان آب گرم مصرفی جهت T= 30C
14L/Min
14L/Min

7
نوع سوخت
گازوئیل
گاز طبیعی

8
حداکثر مصرف گاز
——–
3.7 M3/H

9
حداکثر مصرف گازوئیل
3.5 kg/h
—-

10
دامنه تنظیم دمای آب گرم مصرفی
0-60o c
0-60C

11
دامنه تنظیم دمای آب گرم شوفاژ
o-90 o c
0-90C

12
حجم منبع آب گرم مصرفی
120 lit
120 lit

13
قطردودکش
150 mm
150 mm

14
برق ورودی
220 v / 50 hz
220v/50Hz

15
ابعاد(L*W*H)
890*535*1260mm
890*535*1260mm

16
وزن خالص
215kg
215kg

تعمیر پکیج زمینی ونوس :

پکیج زمینی ونوس مدل G3 محصول شرکت مهنا گستر آریا مشخصات: پکیج زمینی ونوس نظیر یک موتورخانه کامل همراه با ایمنی،زیبایی، محصولی با دوام علاوه بر تامین آب گرم مصرفی بهداشتی، گرمایش مطلوب منازل،ساختمان های ویلایی و آپارتمانی را تامین می کند.
مزایا و قابلیت ها:مستقل بودن هر واحد مسکونی در تامین گرمایش و آب مصرفی اشغال کمترین فضا در داخل آشپزخانه و یا ساختمان در آشپزخانه پس از نصب و متناسب با سطح کابینت ها دارای ایمنی و راندمان حرارتی بالا توجه به حفظ محیط زیست با مصرف کم سوخت خدمات پس از فروش به مدت 5 سال یک سال گارانتی با کارت ضمانتنامه ظرفیت حرارتی 32000kcal/h ظرفیت آبگیری 65 لیتر مقدار آب گرم مصرفی در دقیقه 12 لیتر لوله ورودی آب سرد و خروجی آب گرم 2/1 اینچ وزن 145 کیلوگرم ارتفاع 90 سانت طول 57 سانت عرض 61 سانت قطر لوله دودکش 10 سانتی متر پمپ سیرکولاسیون یک اینچ .

تعمیر پکیج زمینی ایرفو :

پکیج های زمینی ایرفو که دارای دیگ چدنی می‌باشند نیز جهت تعمیر و سرویس سالیانه نیازمند افراد متخصص می‌باشد.

جهت تعمیر پکیج زمینی ایرفو با نمایندگی مجاز ایرفو تماس بگیرید

88314410 _ 88195425 _ 44570530

تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور :

پکیج های زمینی ایران رادیاتور در دو مدل تولید شده است، یکی از مدل ها دارای مشعل اتمسفریک بدون صدا می‌باشد که این نوع پکیج کاملا بدون صدا می‌باشد و شما می‌توانید این نوع پکیج را داخل آپارتمان نصب کنید. ولی مدل دیگر پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای مشعل فن دار و دو عدد پمپ 180 سانتی می‌باشد، این مدل از پکیج زمینی ایران رادیاتور را معمولاً در ویلاها و در مکان موتورخانه نصب می‌کنند زیرا دارای صدا میباشد و البته شایان ذکر است که این پکیج در زیر بنای حدود 380 متر مربع نیز جوابگو می‌باشد.

تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور نیز باید توسط افراد متخصص و نمایندگی مجاز صورت گیرد.

شرکت پکیجکار نمایندگی مجاز تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور در شهر تهران می‌باشد که دارای چندین شعبه در سراسر تهران میباشد.

تعمیر پکیج زمینی :

شرکت پکیجکار عامل مجاز و متخصص تعمیر انواع پکیج شوفاژ زمینی در شهر تهران می‌باشد که دارای چندین شعبه فعال در سراسر تهران میباشد.

جهت تعمیر پکیج زمینی با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

88314410 _ 88195425 _ 44570530 _ 22171477 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *