دیگ دست دوم | قیمت دیگ شوفاژ کارکرده

برای اطلاع از قیمت دیگ دست دوم و قیمت دیگ شوفاژ دست دوم و همچنین خرید موتورخانه کارکرده مطمئن باشید بهترین جا آمدید، زیرا ما بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت داریم و به دلیل تخصصی که در این رابطه داریم به هیچ عنوان اقدام به خرید لوازم معیوب نمی‌کنیم.

همانطور که میدانید مهمترین مسئله در این حرفه عدم خرید لوازم معیوب می‌باشد چون در صورتی که سهواً اقدام به خرید لوازم معیوب کنیم بالاجبار باید اون لوازم را به یک مشتری نگون بخت که در نود درصد مواقع نیز تخصصی در این زمینه ندارد بفروشیم و اینجا فقط مشتری است که متضرر می‌شود

دیگ دست دوم

مدتی است که به چند دلیل افراد به دنبال خرید دیگ و مشعل دست دوم می‌باشند که مهمترین آنها افزایش شدید قیمت اجناس نو می‌باشد که باعث شده مردم برای پیشبرد کارشان سراغ خرید دیگ دست دوم بروند.

ولی صرف نظر از دلیل خرید لوازم دست دوم باید این نکته را مدنظر قرار داد که خرید لوازمی که معیوب بوده و یا اینکه مدت زمان زیادی برای شما کار نکند تا چه اندازه میتونه برای شما تلخ و دردناک باشه.

پس پیدا کردن یک کارشناس که دلسوزانه شما را از ابتدا تا پایان راه راهنمایی کند یک نعمت هست

کارشناس خرید موتورخانه کارکرده

یک کارشناس با تجربه در این زمینه میتونه شما را از ابتدای راه که محاسبه صحیح لوازم مورد نیاز هست مفید باشه و از نظرات دلسوزانه ای که در حین انجام کار به شما خواهد داد مثل اینکه بهتر چه اقلامی را نو بگیرید و یا خرید دست دوم آن بصرفه نیست و همچنین در صورتی که از تجربه و تخصص بالا برخوردار باشد میتونه حداقل 50 درصد در هزینه های شما صرفه جویی داشته باشد و در کل بهترین مشاور فنی شما در طول انجام پروژه می‌باشد.

شرکت پکیجکار با بیش از 25 سال سابقه فنی در این زمینه و با همکاری کارشناسان کاملا متخصص و دلسوز ضمانت انجام بهترین پروژه با کمترین هزینه را به عهده می‌گیرد و شما را تا پایان راه و حتی پس از اتمام کار تا مدت زمان گارانتی لوازم خریداری شده یاری میکنیم. 

برای دریافت قیمت دیگ شوفاژ دست دوم با ما تماس بگیرید

09123046539

مقاله در مورد دیگ شوفاژ

راهنمای کامل دیگ چدنی دست دوم

دیگهای گرمایش مرکزی
3 نوع مختلف دیگهای گرمایش مرکزی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید: ترکیبی (ترکیبی) ، سیستم و معمولی (همچنین به عنوان معمول یا فقط با گرما شناخته می شود). دیگ بخار حرارت مرکزی مورد نیاز شما به اندازه ، سن و موقعیت ملک شما و همچنین تقاضای شما برای گرمایش مرکزی و آب گرم کاهش می یابد.

در این راهنما ، هر یک از انواع دیگهای بخار حرارت مرکزی موجود (از جمله فناوری و انواع سوخت) ، جوانب مثبت و منفی آنها را شرح می دهیم و به شما کمک می کنیم تا دیگ بخار گرمایش مرکزی را برای خانه و سبک زندگی خود مناسب انتخاب کنید.

انواع فناوری دیگهای گرمایش
مرکزی
انواع سوختهای گرمایش مرکزی انواع دیگهای گرمایش مرکزی مارکهای دیگهای
گرمایش
مرکزی راهنمای اندازه گیری دیگهای گرمایش
از کجا می توان دیگ بخار گرمایش
مرکزی را
نصب کرد قیمت دیگهای گرمایش مرکزی هزینه نصب دیگهای گرمایش مرکزی قیمتهای
رایگان برای دیگهای گرمایش مرکزی دریافت کنید

انواع فن آوری دیگ بخار حرارت مرکزی
دیگهای بخار چگالنده و غیر چگالنده
هنگام تحقیق در مورد دیگهای بخار گرمایش مرکزی ، با اصطلاحات متراکم و غیر متراکم مواجه می شوید. این اصطلاحات به نحوه استفاده از دیگ بخار برای تولید گرما اشاره دارد ، اما نیازی نیست نگران انتخاب بین آنها باشید زیرا اکنون یک شرط قانونی است که همه دیگهای بخار جدید نصب شده در انگلیس باید از فن آوری متراکم استفاده کنند.

دیگهای بخار متراکم دارای مبدل حرارتی بزرگتری هستند و از سوخت اضافی گرما تولید می کنند (که در نتیجه در یک دیگ بخار غیر متراکم هدر می رود) کارآیی آنها را بسیار بیشتر از دیگهای غیر چگالنده می کند. با حداقل کارایی 92٪ ، صرف نظر از اینکه شما یک دیگ بخار ترکیبی ، معمولی یا سیستم نصب کنید ، یک دیگ بخار متراکم به شما کمک می کند تا تأثیر خود را بر روی محیط کاهش دهید و همچنین می تواند قبض های انرژی شما را کاهش دهد.

برای ارائه این رتبه بندی بهینه سازی ، به ازای هر 1 پوندی که برای گرم کردن خانه خود هزینه می کنید ، فقط 8p هدر می رود. وقتی این مورد را با دیگهای بخار غیر متراکم مقایسه می کنید که می توانند دارای درجه کارایی در حدود مارک 60-70٪ باشند ، این صرفه جویی در هزینه های انرژی شما است.

انواع سوخت های گرمایش مرکزی
هر دیگ بخار حرارت مرکزی به سوخت (انرژی) نیاز دارد تا بتواند برای خانه شما گرما تولید کند. نوع سوختی که استفاده می کند ممکن است به دلیل مکان و نوع ملکی که در آن زندگی می کنید برای شما تعیین شود ، اما برای بیشتر افراد گزینه های متعددی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دیگهای گرمایش مرکزی گاز
بیشتر خانه های انگلیس به شبکه ملی گاز متصل هستند بنابراین راحت ترین انتخاب تهیه دیگ بخار با گاز طبیعی است زیرا دیگ بخار از سوخت دائمی و آماده استفاده استفاده می کند.

مزایای
گاز حدود 3-4 برابر ارزان تر از برق در هر کیلووات ساعت است و در مورد گرم شدن خانه شما یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که دیگ بخار گاز 100٪ کارآمد نیست (و یک رادیاتور برقی نیز کارآمد است) ، شما هنوز هم می توانید از طریق گاز گرمای بیشتری برای پول خود دریافت کنید.

مزایا
دیگهای بخار گاز 100٪ کارآیی ندارند و تولید کربن می کنند.

دیگهای گرمایش مرکزی روغن
دیگهای بخار روغن به یک مخزن بزرگ روغن نیاز دارند تا در ملک ذخیره شود و در فواصل منظم دوباره پر شود که شامل سفارش روغن به موقع است ، بنابراین می توان آن را قبل از تمام شدن به خانه خود تحویل داد.

مزایای
اگر ملک شما به یک خط گاز متصل نیست ، استفاده از دیگ بخار روغن می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها باشد.
دیگ بخار روغن

مزایا
سوخت مورد نیاز دیگ بخار روغن در صورت تقاضا در دسترس نیست زیرا با گاز یا برق موجود است ، درعوض باید سفارش داده شود و سپس در مخزن ذخیره شود. شما باید میزان سوخت باقی مانده را کنترل کرده و در صورت لزوم آن را سفارش دهید.

سفارش روغن برای سیستم شما همچنین می تواند مسائل مالی را به همراه داشته باشد زیرا برخی از تأمین کنندگان به پرداخت هزینه تحویل (در مقابل پخش ماهانه) نیاز دارند. مخازن روغن در واقع می توانند برای صرفه جویی در فضا در زمین فرو روند ، اما اگر می خواهید آن را در سطح زمین ذخیره کنید ، باید چند نکته را در نظر بگیرید. این شامل اطمینان از وجود یک پایه جامد غیر قابل احتراق برای نشستن است که می تواند فضای زیادی را اشغال کند.

دیگهای گرمایش مرکزی LPG
دیگ بخار LPG یا گاز مایع توسط ترکیبی از هیدروکربن های گازی تولید می شود که از گاز طبیعی و استخراج روغن (66٪) و از تصفیه روغن (34٪) تولید می شود. در قوطی های کوچک ، تانک های بزرگ و کامیون ها ذخیره و حمل می شود.

مزایای:
خرید دیگ بخار LPG به طور قابل توجهی ارزان تر از دیگ بخار روغن است. به عنوان مثال یافتن دیگ بخار LPG با هزینه ای کمتر از 350 پوند امکان پذیر است ، در حالی که هزینه یک دیگ بخار روغن معمولاً 800 پوند یا بیشتر است.

LPG هنوز هم یک سوخت فسیلی است بنابراین منبع “تمیز” انرژی نیست ، اما “پاک تر” از روغن است ، یعنی حدود 15-20٪ کربن کمتری تولید می کند. اندازه دیگهای بخار LPG نسبت به دیگهای بخار روغن کمتر است و در بسیاری از موارد صدای کمتری دارند.

مزایا:
قبل از انتخاب دیگ بخار LPG معایبی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قیمت واحد هر کیلووات ساعت LPG بالاتر از گاز طبیعی و نفت است. باید باک بنزین خود را کاملاً تحت نظر داشته باشید زیرا برای تأمین سوخت خیلی دیر ترک آن می تواند بدون سوخت شما را در صورت عدم تحویل به موقع ، بی سوخت کند.

سیستم LPG به یک مخزن ذخیره سازی نیاز دارد که شما باید آن را بخرید یا آن را از تأمین کننده خود ذخیره کرده و در باغ خود ذخیره کنید ، بنابراین باید این را به عنوان یک هزینه اضافی در نظر بگیرید.

دیگهای گرمایش برقی مرکزی
دیگهای الکتریکی را می توان از طریق شبکه برق یا از طریق برق تولید شده از یک منبع تجدید پذیر مانند صفحات PV خورشیدی تأمین کرد.
مزایای:
دیگ بخار برقی گرمایش مرکزی گزینه بسیار خوبی برای هر کسی است که به دنبال دیگ بخار جمع و جور برای یک خانوار کوچکتر است. آنها همچنین گزینه خوبی برای خانه هایی هستند که نمی توانند دیگ بخار گاز نصب کنند زیرا به خط گاز متصل نیستند.

یک دیگ الکتریک می تواند با بازدهی در حدود 99٪ کار کند زیرا گرما را به همان روشی که دیگ بخار گاز از دست می دهد از دست نمی دهد. در حالی که این بدان معنی است که دیگ بخار از کارایی بیشتری برخوردار است ، اما لزوماً یک دیگ بخار برقی را دوستدار محیط زیست نمی کند.

دیگهای بخار برقی در مقایسه با دیگ بخار گاز از فناوری کاملاً ساده ای استفاده می کنند. به همین دلیل معمولاً جمع و جور بوده و در بسیاری از موارد ارزان تر از سایر دیگهای بخار نصب می شوند ، خصوصاً اینکه کانالی برای نصب وجود ندارد. از آنجا که آنها از گاز استفاده نمی کنند ، خطر مشابه مونوکسیدکربن وجود ندارد و نیازی به استفاده از نصب کننده گاز ایمن نیست.

مزایا:
علیرغم کارآیی بسیار زیاد ، کار با دیگهای بخار برقی به دلیل هزینه بالای برق گران است. با هزینه کمتر از نیمی از قیمت برق ، باید قبل از انتخاب دیگ بخار برقی ، این فاکتور را در نظر بگیرید.

یک دیگ الکتریک فقط می تواند مقدار کمی آب را همزمان گرم کند و معمولاً آنها نمی توانند آن را برای استفاده های بعدی ذخیره کنند. این بدان معنی است که یک خاصیت بزرگتر که از آب گرم زیادی استفاده می کند یا چندین حمام در آن واحد استفاده می شود ، ممکن است دیگ بخار برقی را مناسب نبیند.

از آنجا که این سبک از دیگ بخار با برق کار می کند ، ممکن است بهترین گزینه برای ملکی نباشد که به طور منظم تحت تأثیر قطع و یا قطع برق باشد.

دیگهای گرمایش مرکزی زیست توده
دیگ بخار زیست توده گزینه دیگری برای دیگهای بخار گازی یا برقی سنتی فراهم می کند. این روش به روشی مشابه کار می کند ، معمولاً از همان نوع لوله ها و رادیاتورها استفاده می شود ، اما تفاوت اصلی در سوخت است.

زیست توده معمولاً به گلوله های چوبی یا تراشه های چوبی گفته می شود كه برای گرم كردن یك مخزن آب گرم سوخته شده و سپس برای گرم كردن خانه و تأمین آب گرم از آن استفاده می شود.

مزایای:
برخی از سوختهای مورد استفاده توسط دیگهای بخار زیست توده در واقع از نظر کربن خنثی تلقی می شوند ، و این باعث می شود که آنها بسیار سازگار با محیط زیست نسبت به دیگهای بخار سنتی باشند. این شامل چوب نیز می شود ، زیرا در هنگام سوختن تقریباً همان مقدار کربن آزاد می شود که در زمان رشد جذب شده است. اگر از زیست توده های محلی استفاده می کنید ، کربن مورد نیاز برای انتقال آن را کاهش می دهد و باعث سبزتر شدن آن می شود.

داشتن استقلال از گاز و برق بدان معنی است که تحت تأثیر افزایش قیمت تأمین کنندگان قرار نخواهید گرفت.

برخی از دیگهای بخار زیست توده واجد شرایط مشوق های دولتی هستند که با استفاده از سیستم گرمایش تجدیدپذیر درآمد کسب خواهید کرد.

مزایا:
یک دیگ بخار زیست توده در مقایسه با چیزی مانند دیگ بخار متراکم می تواند بسیار هزینه بر باشد (بسته به نوع انتخابی شما) طیف دیگری از هزینه ها نیز ممکن است بخواهید برای عمر دیگ بخار زیست توده خود تأمین کنید ، از جمله هزینه های تحویل سوخت و هر برق مصرفی برای تأمین انرژی سیستم.

دیگ بخار زیست توده می تواند در انواع مختلفی از سوخت کار کند ، اما شما باید مطمئن شوید که آنها برای استفاده مناسب هستند (به عنوان مثال شما فقط نمی توانید زباله های خانگی را بسوزانید). این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که همیشه ذخیره سوخت برای استفاده دارید.

شما نه تنها به خرید منظم سوخت احتیاج دارید ، بلکه به میزان قابل توجهی فضای ذخیره سازی برای آن نیز نیاز خواهید داشت. ممکن است چوب زیادی ، یا سوخت جامد دیگر لازم باشد تا ملک شما به خوبی گرم شود ، بنابراین نیاز به فضای ذخیره سازی اضافی را در نظر بگیرید.

اگر به سیستم گرمایش تجدید پذیر مانند منبع هوا یا پمپ حرارتی منبع زمینی ، دیگ بخار زیست توده یا پانل های حرارتی خورشیدی علاقه دارید ، نگاهی به مقاله ما در مورد انواع انرژی های تجدید پذیر بیندازید .

انواع دیگهای بخار حرارت مرکزی
به جای اینکه با در نظر گرفتن تعداد اتاق خواب در خانه خود برای یافتن مناسب ترین دیگ بخار حرارت مرکزی فکر کنید ، باید تعداد کل موارد زیر را جمع کنید:

رادیاتور
حمام
افراد در خانه.
دیگ بخار شما باید بتواند آب گرم کافی برای سیستم گرمایش مرکزی و تقاضای آب گرم شما فراهم کند. نیاز شما هر چه باشد ، ضروری است که قبل از اقدام به مشاوره تخصصی و حداقل 3 نقل قول از مهندسان Gas Safe بگیرید. در اینجا مروری بر انواع دیگهای بخار موجود در بازار است.

دیگهای کمبی
دیگهای بخار ترکیبی (مخفف Combination) محبوب ترین نوع دیگ بخار موجود در بازار امروز بیش از نیمی از دیگهای بخار فروخته شده در انگلیس را تشکیل می دهد.
دیگ بخار ترکیبی منبع آب سرد خود را مستقیماً از شبکه برق تأمین می کند و آب مورد نیاز را از داخل واحد خود گرم می کند. این بدان معناست که نیازی به سیلندر آب گرم خارجی در یک کمد تهویه هوا یا یک مخزن آب سرد در اتاق زیر شیروانی ندارد ، که این امر یک گزینه عالی برای خانه های کوچکتر است.

دیگ بخار ترکیبی آب مورد نیاز را از یک واحد جمع و جور برای شیر آب و همچنین یک سیستم گرمایش مرکزی گرم می کند.

مزایای دیگ بخار ترکیبی

اندازه جمع و جور – قابلیت جا دادن در یک کمد
نصب ساده
آب گرم در صورت تقاضا
نیازی به مخزن و سیلندر نیست
بسیار کارآمد
فشار آب اصلی

معایب دیگ بخار ترکیبی
آب داغ را می توان هر بار فقط به یک شیر آب ارسال کرد ، در حالی که دیگهای بخار سیستم و آب داغ آب داغ را در یک سیلندر ذخیره می کنند تا آماده شود تا به شیرهای مورد نیاز ارسال شود ، تا زمانی که سیلندر دوباره نیاز به پر شدن داشته باشد. این امر می تواند آن را برای خانه های بزرگتر با چندین سرویس بهداشتی به انتخاب نامناسب تبدیل کند.
دیگ بخار سیستم
روش کار یک دیگ بخار سیستم جایی بین دیگهای بخار ترکیبی و معمولی است زیرا اکثر اجزای سازنده در واحد داخلی تعبیه شده اند ، اما برای ذخیره آب گرم هنوز به یک سیلندر یا مخزن نیاز است.
دیگهای بخار سیستم مانند دیگهای بخار منبع تغذیه خود را مستقیماً از شبکه برق می گیرند. آب گرم می شود و سپس در یک سیلندر آب گرم ذخیره می شود ، در صورت چرخاندن شیر آب گرم یا روشن شدن گرمایش مرکزی آماده استفاده است. دیگ بخار سیستم از موارد زیر تشکیل شده است:

دیگ بخار
کنترل های گرمایشی
سیلندر آب گرم.
مزایای دیگ بخار سیستم

نصب آن ساده تر از دیگ بخار معمولی است
می توانید چندین شیر و دوش آب را همزمان بگیرید بدون اینکه فشار آب را از دست دهید یا افت دما را ببینید
نیازی به مخزن تغذیه آب سرد نیست
فشار آب اصلی
سازگار با حرارت خورشیدی که می تواند میزان انتشار کربن و قبض انرژی خانوار شما را کاهش دهد.

معایب دیگ بخار سیستم

به مخزن ذخیره آب گرم نیاز دارد و باعث می شود تا فشرده سازی به مراتب کمتری داشته باشد.
سیلندر آب گرم می تواند منجر به اتلاف گرما ، یعنی اتلاف انرژی شود.
شما فقط می توانید از آب گرم به اندازه مخزن ذخیره سازی خود استفاده کنید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید ، باید منتظر بمانید تا دیگ بخار دوباره آن را گرم کند.

دیگ بخار معمولی
> دیگهای بخار معمولی قدیمی ترین نوع دیگهای گرمایش مرکزی هستند ، اما اگر در خانه ای مناسب زندگی می کنید نصب آن را متوقف نکنید ، زیرا آنها واقعاً در طی سالهای گذشته پیشرفت کرده اند تا از هر زمان دیگری کارآمدتر باشند.

در حالی که دیگهای بخار ترکیبی همه چیز را در یک واحد قرار داده اند ، دیگهای بخار معمولی به چندین قسمت نیاز دارند ، از جمله:

دیگ بخار
کنترل های گرمایشی
سیلندر آب گرم
مخزن ذخیره آب سرد در زیر شیروانی
مخزن تغذیه و انبساط
مخزن ذخیره آب سرد با آب از شبکه پر می شود ، و سپس به پایین به سیلندر آب گرم منتقل می شود ، در آنجا گرم می شود و ذخیره می شود ، آماده برای گردش به رادیاتورهای گرمایش مرکزی ، شیرها و دوش ها است.

مزایای دیگ بخار معمولی

تقاضای زیاد برای گرمایش و آب گرم را برآورده کنید
افزایش کارایی با گذشت زمان
بخاری غوطه وری می تواند به عنوان روشی جایگزین برای گرم کردن آب در مخزن آب گرم قرار گیرد
کاملاً سازگار با پانل های حرارتی خورشیدی

معایب دیگ بخار معمولی

به مخزن ذخیره آب گرم و مخزن تغذیه آب سرد احتیاج دارد و باعث می شود تا جمع و جور بودن نسبت به سیستم ترکیبی و کمتری بسیار کم باشد.
سیلندر آب گرم می تواند منجر به اتلاف گرما ، یعنی اتلاف انرژی شود.
شما فقط می توانید از آب گرم به اندازه مخزن ذخیره سازی خود استفاده کنید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید ، باید منتظر بمانید تا دیگ بخار دوباره آن را گرم کند.
فشار آب می تواند ضعیف باشد زیرا به سیستم تغذیه گرانش متکی است.
می تواند یک نصب پیچیده باشد.

قیمت رایگان دیگ بخار دریافت کنید
نقل قول ها را به اکنون یک دیگ بخار جدید تهیه و نصب کنید.

مارک های دیگ بخار حرارت مرکزی
مارک های دیگ بخار زیادی در بازار وجود دارد که همه آنها از انواع دیگهای بخار ترکیبی ، سیستمی و معمولی متناسب با خانه ها از هر نوع و اندازه ای استفاده می کنند. با این حال ، درست مثل هر محصول یا لوازم خانگی ، برخی از مارک ها از کیفیت بالاتری نسبت به دیگران برخوردار هستند و این در قیمت گذاری ، بررسی مشتری ، توصیه نصب کننده و مدت ضمانت منعکس می شود. این جدول تولید کنندگان پیشرو دیگ بخار بر اساس نوع سوخت را نشان می دهد.

مارک های دیگ بخار گاز / LPG مارک های دیگ بخار روغن مارک های دیگهای برقی مارک های دیگ بخار زیست توده
Vaillant
Worcester Bosch
Viessmann
Ideal
Baxi Grant
Worcester Bosch
Firebird
Warmflow
Viessmann
شرکت گرمایش الکتریکی ACV
النور
فرولی
هیترا سادیا Viessmann
Windhager
Grant
Treco
راهنمای اندازه گیری دیگ بخار حرارت مرکزی
اندازه دیگ
بسته به اندازه خانه شما ، یعنی تعداد حمام و تعداد رادیاتورهای خانه ، دیگ بخار شما باید یک خروجی مشخص باشد. این میزان قدرت آن را تعیین می کند.

شما نباید به سادگی به دنبال نصب قوی ترین دیگ بخار باشید زیرا این امر باعث می شود تا انرژی شما بالا برود ، در حالی که دیگ بخار با خروجی خیلی کم قادر به تأمین نیازهای گرمایش و آب گرم خانه شما نیست.

تعداد حمام تعداد رادیاتورها دیگ Combi اندازه توصیه شده سیستم یا دیگ بخار معمولی اندازه توصیه شده
1 10 24-27 کیلووات 10-18 کیلووات
2 15 27-32 کیلووات 18-26 کیلووات
3+ 20 34-42 کیلووات 27-40 کیلووات
دیگ بخار گرمایش را کجا نصب کنید
چشمک بزن
دیگهای بخار را می توان تقریباً در هر جایی از اطراف یک ملک نصب کرد ، حتی نصب یک در اتاق خواب هم ایمن است. با این وجود متداول ترین مکان ها برای نصب واحد دیگ بخار ، یک اتاق آشپزخانه یا لوازم خانگی است.

به دلیل فشرده بودن بسیاری از دیگهای بخار مدرن ، می توان آنها را درون کمد نصب کرد ، تا از دید و ذهن دور نگه داشته شود. وقتی به دنبال دیگ بخار جدید می گردید ، متوجه می شوید که بعضی از آنها باید روی دیوار نصب شوند ، در حالی که دیگران باید روی زمین بایستند.

دیگهای بخار دیواری: بیشتر دیگهای بخار تولید شده امروزه به صورت دیواری ساخته می شوند ، مبدلهای حرارتی کم حجم و سبک تری با مواد از جمله چدن سبک ، فولاد ضد زنگ ، مس یا آلومینیوم ایجاد می شوند.

بویلرهای ایستاده رایگان: معمولاً باریک بودن آن ایجاد می شود تا مانند سایر لوازم خانگی کاملاً بین واحدهای آشپزخانه جا شود ، این دیگهای بخار کف را می توان در مکان های مناسب دیگری نیز نصب کرد.

دیگهای بخار خارجی: برخی از دیگهای بخار ، از جمله مدلهای زیادی با روغن ، می توانند در خارج از خانه در باغ ، گاراژ یا بیرون نصب شوند.

دیگهای بخار پشتی: این دیگها به طور سنتی پشت شومینه می نشینند اما امروزه بندرت نصب می شوند زیرا به طور کلی ایمن یا مقرون به صرفه به حساب نمی آیند. در بیشتر موارد ، یک دیگ بخار متراکم جایگزین می شود.

قیمت دیگ بخار حرارت مرکزی
تمام دیگهای بخار حرارت مرکزی برچسب قیمت خود را دارند (به استثنای نصب) که معمولاً بین 1 تا 1500 falls پوند است ، اما هزینه دیگهای بخار تقریباً 600 یا 2500 پوند است. تمام ارقام جدول زیر میانگین هستند و بسته به عوامل مختلفی می توانند بالا یا پایین بروند.

نوع دیگ بخار خانه 1-2 خوابه خانه 3-4 خوابه خانه 4+ خوابه
کامبی
1000 پوند – 1500 پوند 1500 پوند – 2000 پوند 2000 پوند – 2500 پوند +
سیستم 1500 پوند – 2000 پوند 2000 پوند – 2500 پوند 2500 پوند – 3000 پوند +
مرسوم 1500 پوند – 2000 پوند 2000 پوند – 2500 پوند 2500 پوند – 3000 پوند +
از آنجا که متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند در هزینه های جایگزینی دیگ بخار تأثیر بگذارد ، تمام هزینه های جدول برآورد شده است. برای دریافت ایده دقیق تر در مورد هزینه های جایگزینی دیگ بخار ، توصیه می کنیم از چندین مهندس Gas Safe ثبت نام شده قیمت بگیرید.

هزینه نصب دیگ بخار حرارت مرکزی
سپس باید هزینه نصب را در نظر بگیرید که تقریباً 500 تا 1000 پوند به قیمت دیگ بخار اضافه می کند.

عوامل مختلفی وجود دارد که هزینه کل نصب دیگ بخار جدید را تعیین می کند:

نوع دیگ بخار (ترکیبی ، معمولی یا سیستم)
سازنده و مدل دیگ بخار
این که آیا این یک جایگزین دیگ بخار مانند است (مثلاً ترکیبی برای یک ترکیب)
اگر دیگ بخار در مکان جدیدی نصب می شود.
هزینه های کارگر از نصب به نصب کننده دیگر متفاوت است و در برخی از مناطق انگلستان ، به عنوان مثال لندن ، گران تر خواهد بود. برای یافتن بهترین معامله ممکن در مورد نصب جدید دیگ بخار حرارت مرکزی ، ما به شدت توصیه می کنیم نقل قول های چندین نصب کننده را مقایسه کنید.

برای دیگهای بخار حرارت مرکزی قیمت رایگان دریافت کنید
چه دیگ بخار گرمایش مرکزی مناسب برای خانه خود پیدا کرده باشید و چه از نیاز خود مطمئن نیستید ، می توانید با نصب Boiler Guide قیمت نصب رایگان را از نصب کننده های دیگ بخار نزدیک خود دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *