شماره تعمیرکار پکیج تهران

شماره تعمیرکار پکیج

شماره تعمیرکار پکیج


اگر به دنبال شماره تعمیرکار پکیج در تهران هستید، من به شما معتبرترین مرکز ارائه آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج دیواری در شهر تهران را معرفی میکنم، شرکت پکیجکار بزرگترین شرکت تعمیرات پکیج در تهران می‌باشد.

شماره تعمیرکار پکیج

اگر به دنبال شماره تعمیرکار پکیج در تهران هستید با این شماره تماس بگیرید، 09123046539 شرکت پکیجکار بزرگترین مرجع آموزش و خدمات انواع پکیج دیواری در تهران میباشد..

چرا نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کرد؟

با توجه به افزایش تعداد تعمیرکاران مبتدی و تازه کار و تلاش آنها برای تبلیغ و کسب درآمد در فضای مجازی، پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه همواره سخت تر میشود. از دلایلی که شما باید در انتخاب تعمیرکار بیشترین دقت را داشته باشید این است که این افراد ممکنه در ابتدا قیمت کمتری ارائه بدهند ولی در نهایت به دلیل عدم داشتن تجربه کافی چندین قطعه ای که نیاز به تعویض نبوده را تعویض می‌کند و دست آخر شما را با یه فاکتور سنگین حیرت زده خواهد کرد.

 آیا خودم میتونم مشکل پکیج را برطرف کنم؟

قبل از اینکه به دنبال شماره تلفن تعمیرکار پکیج باشید پیشنهاد میکنم ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا با برخی از ایرادات شایع در انواع پکیج دیواری آشنا شوید که معمولا خودتان قادر به رفع آنها هستید و نیازی به پیدا کردن شماره تعمیرکار پکیج ندارید.

چک لیست کارهای ابتدایی قبل از تماس با تعمیرکار پکیج

  • چک کردن برق پکیج (دستگاه روشن می‌شود یا خیر)
  • چک کردن گاز ورودی پکیج (دسته شیر گاز باید مماس با شیر باشد و نه عمود بر شیر)
  • فشار بار پکیج باید بین 1تا 1/5 بار باشد (از طریق شیر پرکن که در زیر دستگاه هست فشار را تنظیم کنید)
  • شیرهای زیر پکیج همه باز باشند (دسته‌ی تمامی شیرها مماس با شیر باشند)
  • کلیدها و ولوم های پکیج در حالت وصل باشند ( ولوم تغییر فصل روی حالت زمستان یا تابستان باشد و ولوم رادیاتور و آب مصرفی در حالت وسط)
  • دستگاه را چند بار ریست کنید
  • دودکش را از روی پکیج جدا کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *