شماره سریال پکیج کجاست

دانستن شماره سریال پکیج شامل حروف و اعداد لاتین می‌باشد که بيانگر تاریخ دقیق تولید پکیج دیواری می‌باشد، شماره سریال پکیج را معمولا دو گروه از افراد به دنبالش هستند

  1. جهت استفاده از گارانتی پکیج
  2. جهت ارائه به شرکت گاز جهت تایید و گازرسانی

معمولا هر برند پکیج دیواری چه تولید داخل و چه خارجی از تاریخ نصب و راه اندازی دارای مدت زمان مشخصی گارانتی می‌باشد که به طور معمول این تاریخ نصب اگر دستگاه توسط نصاب مجاز نصب ‌شود با چسباندن برچسب و نوشتن تاریخ روی درب پکیج مشخص می‌شود.

پس با این تفسیر اگر پکیجی حتی نو و استفاده نشده باشد و برچسب نصب توسط نصاب مجاز و مورد قبول شرکت نداشته باشد حتی شما در صورت پیدا کردن شماره سریال و تایید این مسئله که گارانتی دستگاه هنوز تمام نشده است به دلیل عدم نصب توسط نمایندگان مجاز گارانتی این دستگاه مورد قبول شرکت نخواهد بود.

ولی اگر برای ارائه به شرکت گاز به دنبال شماره سریال محصول هستید بهتره بدونید شماره سریال معمولا توسط یک برچسب در زیر دستگاه زده می‌شود.

همانطور که در پکیج ایران رادیاتور شماره سریال روی برچسبی که زیر قاب برد پکيج چسبانده شده است.

البته در گذشته رسم بر این بوده که شماره سریال پکیج روی تک تک قطعات دستگاه درج شده باشد و این موضوع به خاطر جلوگیری از ارائه قطعات معیوب توسط نمایندگان صورت می‌گرفت که رفته رفته به دلیل تغییر در قانون قبول گارانتی رو به فراموشی است و البته که این مسئله به نفع نمایندگان مجاز می باشد زیرا به راحتی اقدام به تعویض قطعات معیوبی که دارند به جای قطعه گارانتی می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *