نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در تهران

تعمیرات پکیج بوتان در تهران

شرکت پکیجکار بزرگترین نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در سراسر شهر تهران میباشد، این مجموعه با همکاری جمعی از تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده اقدام به ارائه خدمات و تعمیرات پکیج بوتان در محدوده غرب و شمال غرب تهران نموده است.

پیشنهاد ما به شما این است که در هر زمینه تعمیرکاری را پیدا کنید که در آن حرفه همه فن و حریف باشد (همانطور که شرکت پکیجکار فقط روی پکیج کار می‌کند)

اگر به دنبال مرکز معتبری جهت دلایل گرم نشدن و یا سرد بودن آب مصرفی پکیج و روش های برطرف نمودن این مشکل هستید پیشنهاد میکنم به لینک فوق مراجعه کنید

البته این بدان معنی نیست که ما در زمینه های دیگر کاربلد نیستیم حتی ممکن است از بسیاری از مثلا تعمیرکاران کولرگازی بیشتر اطلاعات داشته باشیم ولی حرفه ما تعمیر پکیج است و تمام تلاش خود را میکنیم که در این زمینه بهترین باشیم

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات پس از فروش بوتان در تهران و یا تعمیر پکیج تهران هستید لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09123046539

44570530

88195425

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در تهران کجاست؟

اگر به دنبال تعمیرکار پکیج بوتان در تهران هستید و می‌خواهید بدانید که تعمیرکار های ما تا چه اندازه به محل سکونت شما نزدیک می‌باشند لازم به ذکر است که شرکت پکیجکار برای تعمیرات پکیج بوتان در تهران دارای دو شعبه میباشد که در واقع ما به مشترکینی که در محدوده های زیر ساکن هستند ارائه سرویس میدهیم.

شعبه غرب تهران

44570530

شعبه شمال غرب تهران

88195425

سرپرست واحد خدمات بوتان

09123046539

مناطق تحت پوشش ما جهت ارائه خدمات پس از فروش بوتان از میدان انقلاب و آزادی و صادقیه و شهرزیبا و شهران و پونک و جنت آباد و ستاری و شهرک غرب و سعادت آباد و اوین و چمران و ولنجک و درکه و فرحزادی و توحید و ستارخان و دامپزشکی و تهرانسر و اکباتان و شهرک راه آهن و دهکده المپیک و باکری و مرزداران و…

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان غرب تهران

تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران توسط شرکت پکیجکار با قدرت صورت می‌گیرد، البته با توجه به گستردگی مساحت شهر تهران تشخیص غرب تهران کمی سخت می‌باشد که در قسمت قبل به صورت تقریبی مناطق تحت پوشش را عرض کردیم.

با توجه به اینکه دفتر مرکزی شرکت پکیجکار در محدوده غرب تهران میباشد و مدیریت و سرپرستی تعمیرکاران نیازمند حضور در محدوده محل ارائه خدمات می‌باشد در حال حاضر امکان ارائه سرویس به مشترکین ساکن مناطق شرق تهران هستند را دارا نمیباشیم.

شرکت پکیجکار با سالها تجربه در زمینه تعمیر پکیج می‌باشد که خدمات ارائه شده را 6 ماه گارانتی میکند.

 

تعمیر پکیج بوتان غرب تهران

تعمیر پکیج بوتان غرب تهران نیز جزو خدمات اصلی شرکت پکیجکار در محدوده غرب و شمال غرب تهران میباشد. این مرکز با دارا بودن نمایندگی مجاز بوتان و مستقر بودن بیش از 50 تعمیرکار حرفه ای و با تجربه در محدوده غرب و شمال غرب استان تهران آماده ارائه سرویس به مشترکین ساکن این مناطق هستند.

افتخار ما ارائه روزانه بیش از 30 آدرس تعمیر پکیج بوتان در محدوده غرب تهران که همگی مشتری ها پس از سرویس دهی نمره رضایت 10 از 10 را به خدمات تعمیرکاران ما داده اند. این افتخار ستودنی است که تمامی مشترکین شرکت پکیج کار از خدمات ما نهایت رضایت را داشته و در نظر سنجی که بعد از اتمام کار گرفته می‌شود رضایت خود را از خدمات صورت گرفته ابراز می‌دارند.

نمایندگی خدمات پس از فروش بوتان غرب تهران

همانطور که مستحضر هستید شرکت بوتان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پکیج دیواری در کشور می‌باشد و حتی از نظر شخص بنده بهترین تولید کننده انواع پکیج دیواری در ایران می‌باشد، این شرکت تولیدی که سابقه بسیار طولانی در صنعت لوازم گاز سوز در ایران دارد به دلیل تنوع محصولات و همچنین کیفیت محصولات خود محبوبیت مطلوبی در بین مردم پیدا کرده است، لازم به ذکر است که اکثر پکیج های دیواری شرکت بوتان جزو محصولات شرکت ریلو ایتالیا می‌باشد.

خدمات پس از فروش بوتان نیز جهت رفاه حال مصرف کنندگان محصولات خود اقدام به دریافت نمایندگانی با تجربه در سراسر کشور نموده است به طوری که در حال حاضر تقریبا در تمام نقاط کشور پهناور عزیزمان حداقل یک نماینده مجاز بوتان وجود دارد.

شرکت پکیجکار نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت بوتان در تهران میباشد که دارای چندین شعبه در سراسر تهران می‌باشد.

نمایندگی خدمات پس از فروش بوتان غرب تهران دارای دو شعبه اصلی و تعداد زیادی تعمیرکار حرفه ای می‌باشد که همگی تعمیرکاران دارای مجوز رسمی از شرکت بوتان می‌باشند.

برای استفاده از خدمات پس از فروش شرکت بوتان در غرب تهران با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید :

شعبه غرب تهران : 44570530 

شعبه شمال غرب تهران : 88195425

تعرفه تعمیرات پکیج در غرب تهران به چه صورت است؟

هزینه انجام سرویس و نگهداری شوفاژ دیواری نرخ از پیش تعیین شده ای ندارد ولی این مجموعه این تضمین را دارد که هزینه ای که تعمیرکاران ما جهت انجام خدمات دریافت می‌کنند بسیار پایین تر از سایر تعمیرکاران خواهد بود. نظارت دقیق مدیریت مراکز تعمیرات غرب تهران بر فاکتورهای سرویسکاران امکان بالاتر از تعرفه گرفتن از مشتری را نخواهد گذاشت.

البته در صورتی که مشتری عیب بوجود آمده را به طور صحیح شناسایی کرده باشد حتی به صورت تلفنی و قبل از حضور تعمیرکار امکان استعلام قیمت وجود دارد.

البته اگر بازم اسرار دارید تا با حدود قیمت های ارائه شده توسط همکاران ما نسبت به انتخاب تعمیرکار تصمیم بگیرید پیشنهاد میکنم تعرفه تعمیرات پکیج را مشاهده کنید.

پس الان متوجه لزوم مطالعه مقالات آموزشی را دانستید. حتی اکر با مطالعه مطالب این سایت موفق به رفع مشکل بوجود آمده نشدید با عیب یابی که انجام می‌دهید قبل از حضور تعمیرکار نیز امکان استعلام قیمت از اوپراتور وجود دارد.

کلیه تعمیرکاران محدوده غرب و شمال غرب تهران موظف می‌باشند که بابت هزینه ایاب و ذهاب در این مناطق هیچ گونه مبلغی را از مشتری دریافت نکنند.

مراکز ما در غرب تهران :

شهرک غرب – خیابان دادمان – خیابان درختی

۰۲۱-۸۸۱۹۵۴۲۵

محدوده غرب تهران 

۰۲۱-۴۴۵۷۰۵۳۰

تعمیر پکیج بوتان

تعمیرکار پکیج بوتان در تهران

دوستان عزیز شاید ما برای همه تجهیزات تاسیسات تعمیرکار حرفه ای نداشته باشیم ولی این ادعا را داریم که شرکت پکیجکار در زمینه تعمیرات پکیج بزرگترین و حرفه ای ترین مرکز ارائه خدمات در شهر تهران میباشد، زیرا ما فقط روی تعمیر انواع پکیج دیواری کار می‌کنیم.

پس اگر به دنبال بهترین تعمیرکار پکیج بوتان در تهران هستید بیهوده وقت خود را تلف نکنید چون مطمئن باشید بهتر از تعمیرکاران با تجربه شرکت پکیجکار پیدا نخواهید کرد.

چرا تعمیرکاران پکیج کار بهترین هستند؟

  • تخصص اصلی ما فقط تعمیر پکیج می‌باشد
  • دارای مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای هستیم
  • دارای مجوز از تولیدکنندگان انواع پکیج دیواری هستیم (ایران رادیاتور و بوتان و ایساتیس و آریستون و گلدیران)
  • استفاده از قطعات اورجینال به قیمت کارخانه
  • دریافت دستمزد طبق نرخ مصوب اتحادیه
  • کلیه خدمات خود را 6 ماه گارانتی میکنیم
  • بیش از 70 تعمیرکار برای سرویس دهی کلیه مناطق تهران
  • ما سر ساعت مقرر حضور پیدا می‌کنیم

البته اگر فکر می‌کنید خودتان کمی دست به آچار هستید و با راهنمایی قادر به برطرف نمودن مشکل میباشید پیشنهاد می کنم آموزش جامع پیدا کردن ایرادات پکیج و یا به عبارتی عیب یابی انواع پکیج دیواری کلیک کنید تا آموزش عیب یابی پکيج را به روشی کاملا ساده و رایگان یاد بگیرید

 

نمایندگی ایران رادیاتور در پونک  –  تعمیر پکیج گلدیران مدل پرستیژ  – تعمیر پکیج بوتان مدل بنسره   –  تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff   –  تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا   –  تعمیر پکیج  –  نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در غرب تهران   –  عیب یابی پکيج ایران رادیاتور   –  تعمیر پکیج در غرب تهران  –  تعمیر پکیج بوتان   –  تعمیرکار پکیج در تهران   –  سرویس پکیج ایساتیس در تهران   –  نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران   –  تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا  –  هزینه تعمیر برد پکیج  –  تعمیر پکیج پونک  –  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهرانسر   –  تعمیر پمپ پکيج   –  سرویس پکیج دیواری  –  تعمیر پکیج شهرک غرب  –  تعمیر پکیج زمینی  –  نمایندگی پکیج ایساتیس غرب تهران   – نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران .  تعمیر پکیج تاچی در تهران   –  تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران

تعمیرکار پکیج بوتان در تهران

اگر به دنبال یک تعمیرکار پکیج بوتان در تهران هستید پیشنهاد ما تماس با شرکت پکیجکار می‌باشد، اگر برای شما تفاوتی ندارد چه شخصی و با چه حد دانشی پکیج شما را تعمیر کند تماس با تعمیرکاران متفرقه را انتخاب کنید، در غیر این صورت برای استفاده از خدمات معتبر تعمیر پکیج بوتان در تهران شرکت پکیجکار بهترین گزینه شما خواهد بود.

برای این منظور میتونید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

09123046539

با توجه به تبلیغات سایت های زیادی که در زمینه تعمیر پکیج بوتان فعالیت میکنند در سطح اینترنت پیدا کردن یک تعمیرکار پکیج بوتان در تهران که علاوه بر اینکه نمایندگی مجاز باشد از لحاظ تخصص و کیفیت کار نیز در حد ایده آل بوده و دارای تعمیرکارانی با تجربه باشند کمی سخت شده است .

اگر شما جزو مصرف کنندگان پکیج های دیواری بوتان که در پایتخت زندگی میکنند باشید به طور قطع تا به حال وقت زیادی را صرف پیدا کردن تعمیرکار پکیج بوتان در تهران کرده اید و مطمئنا به دلیل تبلیغات زیادی سایت های زرد حداقل یکبار هم که شده گرفتار این افراد شده اید .

یکی از دلایلی که در انتخاب تعمیرکار پکیج بوتان باید دقت بیشتری داشته باشید به این خاطر است که شما وقتی در اینترنت و علی الخصوص سایت گوگل که سردمدار جستجوی اینترنت هست به دنبال موضوعی هستید در واقع شرکت گوگل از صحت عملکرد سایتهایی که تبلیغ میکند آگاهی ندارد .پس این شما هستید که باید در انتخاب خود هوشیار باشید . این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که لزوما سایت هایی که در نتایج اولیه گوگل ظاهر میشوند بهترین گزینه شما نیستند .

نکات مهم در انتخاب تعمیرکار پکیج بوتان در تهران

مهمترین نکاتی که میبایست در انتخاب تعمیرکار پکیج بوتان در تهران باید توجه داشته باشید این است که به دنبال سایتی باشید که اولا دارای نمایندگی مجاز باشد و ثانیا تجربه کافی در تعمیر پکیج را دارا باشند . برای اطمینان از عملکرد سایت هایی که در سطح اینترنت وجود دارند بهترین راه مطالعه مقالات منتشر شده این سایت ها و همچنین نظرات مخاطبین آنها میباشد .

  • سایت مورد نظر دارای نمایندگی مجچاز باشد
  • دارای مکان ثابت و مشخص باشند و از ارائه آن به مشتری ترسی نداشته باشند { اغلب سایتهایی که در ارائه آدرس خود به مشتری حساسیت زیادی خرج میدهند معمولا قابل اطمینان نیستند }
  • مسئولبیت پذیر باشند و مسئولیت کارهایی که تعمیرکارشان انجام دهد را بپذیرند
  • کلیه خدماتی که انجام میدهند را گارانتی کنند
  • و مهمترین نکته این است که فقط تعمیرات یک نوع محصول را انجام دهند { تجربه ثابت کرده سایت هایی که خدمات همه نوع وسیله ای انجام میدهند به دلیل عدم توانایی در کنترل تعمیرکاران خود اولا با تعمیرکاران مبتدی همکاری میکنند و ثانیا مسئولیت کار آنها را قبول نمیکنند .} بهترین گزینه سایت هایی مثل پکیجکار میباشد که به طور تخصصی فقط تعمیرات پکیج انجام میدهد

بهترین نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران

جهت پیدا کردن بهترین نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران باید حساسیت زیادی به خرج ددهید . مهمترین دلیل اینکه نباید به تعمیرکاران متفرقه اعتماد کنید عدم پیگیری در مشکلات قانونی میباشد . اگر فکر میکنید امکان درگیری با تعمیرکار پکیج بوتان وجود ندارد در ادامه به بررسی چند کار معمول تعمیرکاران که در صورت عدم رسیدگی قانونی امکان وجود مشکلات زیادی را برای مشتری دارد میکنیم :

  • تعمیرکار بدقولی میکند و مشتری را ساعتها در منزل منتظر میگذارد
  • کسی که برای تعمیر پکیج مراجعه کرده حتی توانایی باز کردن درب پکیج را ندارد
  • تعمیرکار پکیج بوتان اقدام به باز کردن دستگاه و بردن آن به کارگاه میکند و دیگه جوابگو نیست
  • سرویسکار پکیج بوتان اقدام به جابجایی قطعات اورجینال پکیج شما با قطعات بی کیفیت میکند
  • بدون اینکه از قبل در رابطه با هزینه با من حرفی بزند نهایتا یکم فاکتور سنگین تحویل من داده است
  • تعمیرکار پکیج بوتان در تهران ساکن نیست و از مناطق حاشیه شهر مراجعه میکند
  • و هزاران مشکلی که مطمکئنا شما هم ممکنه باهاش تا الان برخورد کرده باشید { از شما مخاطبین محترمی که با مشکلات دیگر برخورد کرده اید تقاضا میشود مشکلاتی که ناشی از تماس با تعمیرکاران متفرقه هست که تا الان باهاش برخورد کرده اید را در دیدگاه های همین صفحه ذکر کنید }

برخی از مشکلات شایع پکیج بوتان

در ادامه مطلب از نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران به بررسی دلایل اولیه روشن نشدن پکیج بوتان می‌پردازیم، بررسی این موارد به راحتی توسط خودتان امکان پذیر است.

  • پایین بودن فشار بار پکیج

دقت داشته باشید که فشار بار پکیج همواره باید روی 1/5 بار باشد، در صورت کم شدن فشار بار که البته امری طبیعی در عملکرد پکیج است با چرخاندن شیر پرکن که در زیر پکیج تعبیه شده است (این شیر با شیرهایی که به شیلنگ متصل است فرق می‌کند، برای دیدن شیر پرکن باید خم شوید و زیر پکیج را ببینید) زمانی که فشار بار به حد 1/5 بار رسید آن را به سرعت ببندید

  • دوشاخه به پریز متصل نیست 

دقت کنید احتمالا دلیل روشن نشدن پکیج بوتان عدم اتصال دوشاخه به پریز برق باشد ( پیشنهاد میکنم از محافظ برق قبل از اتصال به برق استفاده کنید و البته در صورت داشتن محافظ برق و روشن نشدن پکیج ممکن است محافظ برق معیوب باشد که در این صورت دوشاخه را مستقیم به برق بزنید)

  • شیرهای زیر پکیج بسته هستند

دقت داشته باشید که چه در حالت تابستان و چه زمستان همواره کلیه شیرهای زیر پکیج باید در حالت باز قرار گرفته باشند، در صورت روشن نشدن پکیج بوتان ابتدا از باز بودن کلیه شیرها و همچنین شیر ورودی گاز اطمينان حاصل نمایید (دسته تمامی شیرها باید در امتداد شیر باشند نه عمود بر آن)

  • دستگاه را ریست کنید 

در مواردی به خاطر مشکلات الکترونیکی و یا وجود هوا در مدار سیستم ممکن است دستگاه به حالت استندبای رفته باشد، در این حالت بهترین راه این است که دستگاه را یکبار راه‌اندازی مجدد کنید، ریست در هر پکیج متفاوت می‌باشد، گاهی ریست با یکبار چرخاندن ولوم اصلی صورت می گیرد و گاهی با فشردن یک دکمه سیستم راه‌اندازی مجدد می‌شود

  • بررسی کد خطای پکیج 

در صورت انجام تمام مراحل فوق و برطرف نشدن مشکل دقت کنید اگر روی چراغ پکیج و یا در صورت داشتن نمایشگر روی صفحه اروری مشاهده می‌شود با مراجعه به صفحه کدهای خطای پکیج بوتان و بررسی ارور مورد نظر نسبت به شناسایی مشکل اقدام نمایید.

علت روشن نشدن پکیج بوتان در نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران
برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران عیب یابی پکيج چطور صورت می گیرد؟

همکاران ما پس از مراجعه و شناسایی عیب با مشورت با مشتری نسبت به رفع عیب اقدام می‌نمایند

1 دیدگاه

  • دفعه اول که پکيج خراب شد زنگ زدم از نمایندگی بوتان اومدن گفتند برد خرابه و مبدل خرابه و پکیج را باید عوض کنید و ارزش درست کردن ندارد و رفت. من زنگ زدم به شما و تعمیرکار اومد هم برد را تعمیر کرد و هم مبدل را و با مبلغ 300 هزار تومان. الان بعد از 6 ماه از تعمیرش میگذره و دستگاه مثل ساعت کار میکنه. واقعا تازه فرق تعمیرکار را با تعویض کار فهمیدم چیه دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *